Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimálního modelu výuky basketbalu v hodinách TV žáků staršího školního věku
Růžička, Josef ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Název práce: Návrh optimálního modelu výuky basketbalu v hodinách TV žáků staršího školního věku Autor: Josef Růžička Tato diplomová práce má za cíl vytvořit optimální model výuky basketbalu do hodin školní tělesné výchovy. Konkrétně se soustředíme na žáky staršího školního věku na základních školách a víceletých gymnáziích. Máme za úkol zefektivnit výuku basketbalu a snadněji zpřístupnit tréninkové metody učitelům, kteří nemají s tímto sportem mnoho zkušeností. Tuto práci jsme pojali formou experimentu. Vytvořili jsme testové cvičení k ověření úrovně herních dovedností vybraných žáků. Sestavili jsme model výuky z deseti průpravných cvičení a vhodně poskládali do celku pro jedno pololetí školního roku. Na začátku experimentu jsme otestovali dvě skupiny žáků, na kterých jsme později aplikovali náš výukový model. Ten byl sestaven tak, aby zdokonaloval a rozvíjel basketbalové herní dovednosti. Do jaké míry jsme byli úspěšní nám napoví druhé kolo testování na konci experimentu. Výsledky experimentu nám dokázali úspěšnost našeho modelu výuky. Obě skupiny testovaných žáků vykázali celkově lepší výsledky po absolvování našeho výukového modelu. Ten je z výsledků experimentu možné použít i učitelem ne basketbalistou, a to jak na základní škole, tak i na víceletém gymnáziu. Kromě rozvoje herních dovedností...
Návrh optimálního modelu výuky basketbalu v hodinách TV žáků staršího školního věku
Růžička, Josef ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Název práce: Návrh optimálního modelu výuky basketbalu v hodinách TV žáků staršího školního věku Autor: Josef Růžička Tato diplomová práce má za cíl vytvořit optimální model výuky basketbalu do hodin školní tělesné výchovy. Konkrétně se soustředíme na žáky staršího školního věku na základních školách a víceletých gymnáziích. Máme za úkol zefektivnit výuku basketbalu a snadněji zpřístupnit tréninkové metody učitelům, kteří nemají s tímto sportem mnoho zkušeností. Tuto práci jsme pojali formou experimentu. Vytvořili jsme testové cvičení k ověření úrovně herních dovedností vybraných žáků. Sestavili jsme model výuky z deseti průpravných cvičení a vhodně poskládali do celku pro jedno pololetí školního roku. Na začátku experimentu jsme otestovali dvě skupiny žáků, na kterých jsme později aplikovali náš výukový model. Ten byl sestaven tak, aby zdokonaloval a rozvíjel basketbalové herní dovednosti. Do jaké míry jsme byli úspěšní nám napoví druhé kolo testování na konci experimentu. Výsledky experimentu nám dokázali úspěšnost našeho modelu výuky. Obě skupiny testovaných žáků vykázali celkově lepší výsledky po absolvování našeho výukového modelu. Ten je z výsledků experimentu možné použít i učitelem ne basketbalistou, a to jak na základní škole, tak i na víceletém gymnáziu. Kromě rozvoje herních dovedností...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.